Na Mikołajki

Niedziela, 26 kwietnia 2009 | dodano:26.04.2009Kategoria >100km, Kross
Umówiłem się z Marasem na godzinę 9, w celu sprawdzenia naszej formy. Celem były Mikołajki i jazda po szosie. Cel zdobyty, my wymęczeni przez silny mordewind, a Wy macie do obejrzenia kilka zdjęć :)
Do Mikołajek © GonZoo

Maras w Mikołajkach © GonZoo

W Mikołajkach © GonZoo

Mikołajki © GonZoo

zmęczeni, ale z uśmiechem na twarzy rozjechaliśmy się... Dane wycieczki:
Pr. maks.:52.30Temperatura:18.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Ostatnie kilometry były już niemal z językiem przy asfalcie, he he tak jak prorokował Darek. Brak rozgrzewki i odrazu taka długa trasa to może nie najlepszy pomysł ale chciałem sprawdzić sprzęt i swoje siły ,a Śniardwy to sprawdzona trasa i miejscami nowa nawierzchnia. Obyśmy tylko nie zrazili się przez to do jazdy na resztę sezonu. Następną trasę proponuje więcej po szutrowych drogach ,ale planowanie już zostawiam dla ciebie .Pozdro marecki - 21:29 niedziela, 26 kwietnia 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tbree