MegaOrbita wykonana

Niedziela, 6 września 2009 | dodano:07.09.2009Kategoria >100km, Kross
Zainspirowany wycieczką jednego z kolegów na BSie wziąłem mapę w ręce i zaczełem kreślić kółka ;) trasa nie była łatwa, tym bardziej, że coraz więcej kilometrów w nogach. Miała być trasa ok. 110km, ale że dobrze mi się jechało to ją trochę wydłużyłem.
to jest ten który niczego się nie boi :) © GonZoo

jechałem po piaskach, szutrach i przy okazji objechałem jezioro Roś
jeśli nie rozjadą nas czołgi © GonZoo

i tak dojechałem do żwirowni
żwirownia © GonZoo

później przez 3 wioski o różnych nawierzchniach, w Liskach bufet i przy okazji v-max dnia i dojechałem do Mostu Jana na Pisie
Most Jana © GonZoo

Miałem jechać do Pogobia Tylnego ale drogi mi się pomyliły i wyjechałem w Piskorzewie, a następnie dotarłem do Łachy, a Pogobia nawet nie dotknąłem...
Stamtąd przez Zdunowo
Zdunowo © GonZoo

do Turośli na festyn
Festyn © GonZoo

Przy powrocie pojechałem przez Wiartel, Szeroki Bór i przez las do Karwika gdzie był ostatni etap mojej wycieczki która była FANTASTYCZNA :)