Niedzielne harce

Niedziela, 16 maja 2010 | dodano:16.05.2010Kategoria >100km, Kross
Rano z Dariuszem umówiliśmy się na trasę do Karwika, ale oczywiście nie będziemy jechać najkrótszą drogą... bo po co ;) pojechaliśmy do Pogobia średniego później do Wiartla ( na tym odcinku spotkaliśmy Łosia, zdjęcie zrobiłem, ale aparat z komórki się nie nadaje na robienie zdjęć dalekich obiektów) z Wiartla na Szeroki bór i przez trudny leśny odcinek do Karwika.
na tym zdjęciu trzeba zwrócić uwagę na szczyt domu i rogi które tam wiszą
Szeroki Bór © GonZoo

Szeroki Bór Piski © GonZoo

Przyjechałem do domu, napełniłem bukłak i z Agą pojechaliśmy w drugą stronę. do Rakowa Piskiego, Starych Gut, Pietrzyki, Liski, zjazd asfaltowy do Szymek i tam dzisiejszy rekord prędkości,później na żwirownię
Aga na żwirowni © GonZoo

ze żwirowni do Kaliszek, później do Orłowa i zaczął padać deszcz. Zagrzmiało, zatrzęsło się, piorun gdzieś poszedł w jezioro, a my mamy jeszcze 15 km do Pisza. Zaczęliśmy mocniej stawać na pedałach i przyjechaliśmy cali mokrzy, łącznie z wodą w butach :]