Pisz-Olsztyn-Pisz i w koło burze

Niedziela, 18 lipca 2010 | dodano:18.07.2010Kategoria >100km, ZAWODNIK
Do Olsztyna pociągiem, mało co nie zaspałem na niego, na Olsztyńskim dworcu jedna wielka poczekalnia bo burza przyszła o 7:30 i czekałem do 9. wyjechałem z dworca i raptem 5 km dalej kolejna burza i kolejne 1,5godziny czekania niestety już nie w tak komfortowych warunkach. jakaś szopka z lichym dachem wystającym na pół metra, i płotem betonowym który skutecznie chronił przed wiatrem, ale przynajmniej na głowę nie leci. Zmarzłem trochę bo na krótko ubrany i po postoju jakoś dobiłem się do Wójtowa gdzie czekał na mnie Łukasz. przeczekaliśmy deszcz u Łukasza rodziny ( dziekuję za gościnę) i pojechaliśmy przez Klebark Wlk. do miejscowości Dźwierzuty a stamtąd kierowaliśmy się na drogę Szczytno-Ruciane Nida. W wiekszości asfalt, ale temperatura i gęste powietrze robiły swoje. Z Łukaszem rozjechaliśmy się w Szerokim Borze i pognałem do domu. wycieczka świetna tylko gdyby pogoda nie płatała takich figli...