do Babci

Sobota, 24 lipca 2010 | dodano:24.07.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
W pracy dumałem co tu będę robił po południu no i wyszło, że pojadę odwiedzić babcię w Karwicy. Przespałem burzę w domu i gdy się rozjaśniło koło 17 wskoczyłem na rower i cisnę w stronę Wiartla. Zadzwonił do mnie po drodze Darek i poinformował że burza wraca i będzie padać... to ja natychmiast na pedały, tyłek z siodła i gonię dalej. Następnie tel od Łukasza, i mówi "Marcinie jadę z Tobą" dobra, będziemy szybciej u babci to może nie zmokniemy. Lecimy od Wiartla do Przerośli i w prawo wzdłuż jeziora Nidzkiego. Po trasie zaczęło kropić, ale to dla nas w sumie takie chłodzenie było wiec gites ;) u Babci wypiliśmy herbatę i zawijamy z powrotem do Pisza. tym razem lecimy przez Ciesinę, Hejdyk i Turośl. Łukasz dawał na asfalcie bardzo mocne zmiany i udało się pobić czwartkowy czas do Hejdyka. o 2 minuty jadąc na MTB-kach. Aż strach dawać temu człowiekowi szosówkę ;] Łukasz odprowadził mnie aż do Jabłoni i poleciał do Domu, a ja jeszcze przebiłem się przez miasto i ze złocistym trunkiem również wróciłem do domu. Dane wycieczki: