Słoneczne Pogobie

Niedziela, 30 stycznia 2011 | dodano:30.01.2011Kategoria <50km , Kross
telefon do Darka i spotykamy się w samo południe na okrąglaku. Dojeżdża do nas Adrian i taką ekipą jedziemy do nieśmiertelnego Pogobia ;)
Tradycyjnie spotykamy się na Okrąglaku. Marcin i Adrian. © Dario

Darek jest autorem fotki.
Stary rynek w Piszu © GonZoo

Jeszcze zdjęcie starego rynku w Piszu i jedziemy do Pogobia. Planowany czas wycieczki to 1 godzina, ale że pogoda dziś dopisała to kręcimy dalej ;)
W Pogobiu robimy postój na ciasto i Colę i lecimy dalej przez Kulik do Wiartla.
Darek atakuje wiraż © GonZoo

Objeżdżamy Kulik i jedziemy w stronę Jabłoni
Kulik. Leśniczówka w zaciszu Puszczy Piskiej. Cicho i spokojnie. © Dario

zdjęcie zapożyczone od Darka.
Wjeżdżamy do Jabłoni, a przy okazji na zamarznięte jezioro
Chłopaki wypatrują rybaków na jeziorze Jabłoń © GonZoo

Wracamy do Pisza, szybkie zakupy, lansowy przejazd przez centrum i do domu. Dane wycieczki:
Pr. maks.:33.40Temperatura:1.0 HRmax:159( 79%)HRavg 98( 49%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kross Raven Meadow

Dzisiaj wyjątkowo się udało. Bardzo żałuję, że w ten sposób nie zaczęliśmy sezonu 1 stycznia. Wtedy była fatalna pogoda. Dopiero dziś pierwszy, dłuższy wyjazd. Jezioro było wyjątkowo urocze. Czekam z niecierpliwością na następną niedzielę. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu dołączy do nas więcej osób.
Dario
- 17:51 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj
Widzę drugi wpis z tej samej wycieczki. Fotki super.Jednak zima ma też swój urok.Pozdr.
sikorski33
- 17:16 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mione