Samotnie do Białej Piskiej

Niedziela, 13 lutego 2011 | dodano:13.02.2011Kategoria <50km , Szosóweczka
Bardzo mroźnie, ale słonecznie więc wybrałem z trzech moich rumaków szosówkę i pogoniłem po białym od soli asfaltem w stronę Białej Piskiej.Po 4 km widzę, że po torach sunie szynobus z Ełku do Olsztyna
pociąg Ełk-Olsztyn © GonZoo
Wiatr lekko boczny i wjeżdzam do Białej Piskiej. Tam na wjeździe kierowców wita Wieża Ciśnień
Wieża Ciśnień w Białej Piskiej © GonZoo

Pokręciłem się trochę po gminnej miejscowości, ludzie poubierani w odświętne uniformy patrzą na mnie jak na wariata w obcisłych. W tych mniejszych miejscowościach taki widok to rzecz rzadko spotykana. Zajechałem jeszcze odwiedzić dworzec i wracam do Pisza.
Dworzec PKP i PKS w Białej Piskiej © GonZoo

Miałem pojechać do Kumielska ale droga cała zaśnieżona, więc wracam tą drogą którą przyjechałem. Wiatr zmienił kierunek i wiał prosto w twarz. Zrobiłem krótką przerwę na rozgrzanie stóp i jazda dalej. W Kotle podjazd pod górę niemałą i puls zatrzymuje się na 184 uderzeniach ;)
nowy rekord :) Dane wycieczki:
Pr. maks.:37.27Temperatura:-6.0 HRmax:184( 92%)HRavg126( 63%)