poranny trening

Sobota, 2 kwietnia 2011 | dodano:02.04.2011Kategoria 50km<100km, Szosóweczka
Umówiony z Tomkiem o 7.30 wyjeżdżamy z Torunia koło Motoareny i jedziemy do Łubianki drogą na Bydgoszcz. Łapie nas deszcz, ale że tak wcześnie wstaliśmy to szkoda rezygnować. Dojeżdżamy do Złej wsi wielkiej, skręcamy na Łubiankę i robimy dosyć mocny podjazd. Dalej już z górki i zbliżamy się do Torunia. plan wykonany
przed wyjazdem © GonZoo
Dane wycieczki:
Pr. maks.:52.69Temperatura:6.0 HRmax:188( 94%)HRavg148( 74%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Szosóweczka

No i dziś odwaliliśmy 39 kilometrów przez las. Było fajnie. Ale reszta jutro. Też będzie, myślę, ciekawie.
Dario
- 19:20 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj
Dobrze Cinu, pokaż Toruniakom, że "bajkowcy" z Mazur nie dają sobie w kaszę dmuchać:) A tak w ogóle, to zaproś nowych kolegów do nas. Spanie się zorganizuje, dodatkowe atrakcje też. Tylko niech rowerów nie zapomną:)
lszym
- 20:56 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj
Ja dzisiaj nie jeździłem, popracowałem przy rowerach Wieśki i jej koleżanki.Trochę mi zeszło. A później na działkę, ale samochodem. Jutro zbieramy ekipę emerytów, Fiolkę, i jeszcze dołączy znajoma Wieśki, chyba. Pogoda zapowiada się na ładną. Dziś w Piszu było pochmurno, popołudnie w miarę. Magdzia cię pozdrawia. Jest w Piszu, a jutro jedzie z nami. Fotki jutro wieczorem.
Dario
- 17:47 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bbawi