Powerade MTB Marathon w Murowanej Goślinie

Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano:11.04.2011Kategoria >100km, Rajdy, ZAWODNIK
Na Starcie z Pawłem i Wojtkiem jedziemy na rozpoczęcie sezonu dystans GIGA :) Trasa bardzo fajna, zróżnicowana, trochę asfaltu, trochę ubitych ścieżek leśnych i tony, albo setki ton piachu. Do tego mocno wiejący wiatr i miejscami nie dawało się jechać. Ale z roweru zszedłem tylko raz ;] gdy prędkość spadła do 6 km/h pod górkę z piachem i wiatrem w twarz.
Przy okazji poznałem JPbike'a który stał w trzecim sektorze.
Ogólnie organizacja podobała mi się, szkoda, że nie było żadnego pakietu startowego z pamiątkową koszulką. Ale za to bufety nadrabiały. Posiłek regeneracyjny dobry tylko malizną było czuć :/
Maraton został potraktowany treningowo bo to dopiero początek sezonu, ale i tak miejscami przycisnęło się :)
czas jazdy z licznika to 4:45 ale zrobiłem postoje na bufetach
następny maraton to Mazovia w Chorzelach 17 kwietnia
ekipa z Torunia © GonZoo

start w Murowanej Goślinie © GonZoo

przy okazji pękła pierwsza setka w tym roku :) Dane wycieczki:
Pr. maks.:45.78Temperatura:12.0 HRmax:180( 90%)HRavg146( 73%)