na dwa razy ;)

Piątek, 15 kwietnia 2011 | dodano:15.04.2011Kategoria >100km, ZAWODNIK
W czwartek wieczorem wróciłem na mazury, do rodziny, do szkoły, do znajomych i do pięknych mazurskich lasów. W drodze powrotnej do Torunia w niedzielę zahaczę o Chorzele gdzie odbędzie się Mazovia Cezarego Zamany.
Wracając do dzisiejszego poranka, skoro świt tj. godzina 9 ;) wsiadłem na siodło i pojechałem do Babci do Karwicy gdyż dawno się z nią nie widziałem. Przy okazji sprawdziłem i przeczyściłem jej rower oraz napompowałem koła bo rower stał od października, a czymś trzeba do Kościoła i koleżanek jeździć ;) wracając natknąłem się na stado jeleni i saren. I tego widoku mi brakowało.
droga do Karwicy © GonZoo

puszcza piska © GonZoo

Nawet nie zdążyłem telefonu z kieszeni wyjąć :/ Gdy wróciłem do Pisza zdzwoniliśmy się z Łukaszem i odprowadziłem go razem z Czarkiem do domu. Po drodze omówiliśmy plan wyjazdu na niedzielną Mazovię w Chorzelech na którą zapraszam. Im więcej ludzi tym fajniej :)
Jutro dzień regeneracji i edukacji będzie bez kręcenia, ale za to na pewno będę obmyślał plan kolejnego startu.
Z kolarskim pozdrowieniem dla wszystkich zaglądających ;) Dane wycieczki:
Pr. maks.:44.23Temperatura:10.0 HRmax:182( 91%)HRavg149( 74%)