start w Family Cup w Okrągłych

Niedziela, 5 czerwca 2011 | dodano:06.06.2011Kategoria <50km , Kross, Rajdy
trasa identyczna jak w zeszłym roku, ale ze względu na zmianę kategorii jedno kółko więcej czyli 5. Jazda w dniu dzisiejszym była zupełnie treningowa, gdyż jechałem na wysłużonym krossie, i po imprezowej sobocie, więc nawet nie liczyłem na jakiś wynik. Żar lejący się z nieba, wcale nie przypominał zawodów zeszłorocznych. A tu proszę, udało się ustać na podium i to nie na najniższym stopniu :) W zawodach debiut miała również moja siostra Agnieszka, która zajęła 3 miejsce i dostała puchar na dobry początek :) w losowaniu nagród farciara wygrała jeszcze plecak ;) a ja swój limit szczęścia w tym roku na nagrody wykorzystałem już na mazovii w Olsztynie. Czarek zajął również 3 miejsce, ale że pochodzi z innego województwa niestety pucharu nie dostał. Kolejna Agnieszka zajęła 2 miejsce a Sławek wygrał swoją kategorię i jako jedyny stał na najwyższym stopniu.
na podium © GonZoo
Dane wycieczki:
Pr. maks.:44.10Temperatura:35.0 HRmax:194( 97%)HRavg168( 84%)