Powerade MTB Marathon w Głuszycy

Niedziela, 31 lipca 2011 | dodano:01.08.2011Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
pierwszy górski maraton, z Pawłem, Tomkiem, Krzyśkiem i Cinkiem wystartowaliśmy na dystansie mega. Pogoda oszczędziła nas, nie padało, ale też nie było gorąco, chociaż niektóre zjazdy podgrzewały temperaturę i serce podchodziło pod gardło :) na jednym ze zjazdów zrobiłem efektowne OTB tak, że jeden z zawodników, nie pamiętam numeru, zdejmował ze mnie rower bo nie mogłem się wypiąć z zatrzasków :) na szczęście obyło się bez ofiar. Podjazdy, te które dało się podjechać, podjeżdżałem, wjechałem na Wielką Sowę, ale na zjeździe z niej przeszywały mnie dreszcze jak inni bardziej wprawieni mijali mnie jakbym stał w miejscu. Tu wychodzą braki techniczne, ale za to z kondycji mogę być zadowolony.
Na asfaltowym zjeździe osiągnąłem maksymalną prędkość na białym, do życiówki zabrakło przełożeń ;)
Przyjechałem w środku stawki również w naszym teamie, ale to był mój pierwszy i na pewno nie ostatni maraton w górach :) Było świetnie :)
miejsce 164/352 open, 66/116 w m2
a to kilka zdjęć w tym jedno zaczerpnięte z bikelife.pl
początek jednego ze zjazdów © GonZoo

zdjęcie autorstwa JPbike'a
zjazd po korzeniach © GonZoo

Salon Rowerowy Toruń © GonZoo

trochę błota się obkleiło;) © GonZoo
Dane wycieczki:
Pr. maks.:73.83Temperatura: HRmax:190( 95%)HRavg165( 82%)