Mazovia mtb w Ełku

Sobota, 13 sierpnia 2011 | dodano:16.08.2011Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
start w mazovi był po dwutygodniowym całkowitym odpoczynku od jazdy, myślałem, że taka przerwa dobrze mi zrobi. I było całkiem nieźle na pierwszych 35km gdzie spokojnie dogoniliśmy z Łukaszem drugi sektor i jechaliśmy stałym mocnym tempem ze średnią około 30km/h. Niestety fakt że dowiedziałem się dzień wcześniej że będę mógł wystartować, zupełnie nie zaopatrzyłem się w jedzenie, jakiś żel no i jazda na jeden bidon przy 27*C to nie najlepszy pomysł. Bidon szybko się skończył, pierwszy bufet zajechała mi jakaś laska, tak że nie chwyciłem nawet wody i od tego momentu już było tylko gorzej. Łukasz pojechał dalej z grupą, a ja swoim tempem doturlałem się do mety. Nie mogę uznać tego startu za dobry, i nie jestem z niego zadowolony, no chyba że z pierwszej mocnej godziny.
wynik w open 50/82
w M2 15/16 i to najbardziej boli :/
pomimo słabego startu i straty do Łukasza 6 minut awansowaliśmy razem do drugiego sektora. Więc start w Toruniu na finale będzie z przodu. Postaram się lepiej przygotować. Dane wycieczki:
Pr. maks.:52.45Temperatura:27.0 HRmax:194( 97%)HRavg173( 86%)