test roweru

Wtorek, 16 sierpnia 2011 | dodano:16.08.2011Kategoria <50km
zaznaczyłem brak roweru bo nie mam takiej kategorii. wybrałem się na Zamek Bierzgłowski. Testowałem dziś rower Specialized Stumpjumper comp 29, aluminowa rama, 29-calowe koła, widelec RS reba, opony S-works renegade i 30 biegów.
podczas jazdy pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem ile jest biegów bo wcześniej nie zwróciłem uwagi. I nie mogłem się doczekać kiedy się skończą :) później wjazd w teren, po singlach prowadzi się bardzo dobrze dzięki szerokiej kierownicy, duże koła nie zakopują się tak łatwo w piachu, łatwiej toczą się po przeszkodach, a dobry widelec świetnie wybiera nierówności.Podjazdy które stanowiły wcześniej problem, teraz jakby się wypłaszczały i dużo łatwiej było je podjechać. Pewnie zasługa w tym również trochę innej geometrii, wyżej podniesiony kokpit i szeroka kierownica którą łatwiej było manewrować. Na zjeździe przed wąwozem pomimo tego że już było około 21 więc w lesie jest całkiem ciemno, dzięki reflektorowi Roxim i temu też testowanemu sprzętowi czułem się jakbym jechał za dnia, bez żadnego strachu o przeszkodę, czy też przed gwałtownym zahamowaniem, gdyż za zwalnianie odpowiadają hamulce Avid Elixir R SL.
Rower podczas testu naprawdę mnie miło zaskoczył.