prezentacja meridy 2012

Środa, 21 września 2011 | dodano:26.09.2011Kategoria <50km
Prezentacja rowerów meridy, szosowej Scultura Evo, karbonowego O-nine, Big-nine na 29calowych kołach i Ninety-six'a.
jazdy testowe wszystkimi wymienionymi rowerami, szosówką na Salmopol, a terenowymi w okół skoczni Adama Małysza.
Karbonowa szosówka na pełnej ultegrze, szybka, wygodna i zwrotna. na zjeździe przewidywalna pomimo mokrego asfaltu.
O-nine chyba najbardziej przypadł mi do gustu ze względu na lekką ramę poniżej 1 kilograma, całego osprzętu XT i dobrych hamulców. Pod górę praktycznie wjeżdżał sam przy przełożeniu 24-36 trzeba było tylko kierownicą manewrować. Tego roweru nie chciałem już zamieniać, ale jak testy to testy.
Big-nine niestety nie ma porównania ze specem sprzed kilku odcinków. Ciężki, masywny, aluminiowy rower z amortyzatorem Manitou Tower, i słabymi hamulcami. Na tym rowerze czułem się najmniej pewnie i najszybciej chciałem go zmienić.
rower z kołami 29 cali na TAK, ale warunkiem jest to że musi być lekki.
Ninety-Six, full z dobrym wyposażeniem, przyzwoitą wagą w granicach 11,5kilogramów amortyzatory z blokadą, przód fox'a, tył DT swiss, osprzęt XT, dobrze podjeżdża, fajnie go czuć na zjazdach, chociaż jako jedyny rower który zrzucił mnie z siodła przez kierownicę, ale to uznaję za chwilę dekoncentracji i nie biorę tego pod uwagę. stawiam go jako drugiego wśród górali z którego było żal zsiadać.