Finał Mazovii w Toruniu

Sobota, 24 września 2011 | dodano:26.09.2011Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
Mazovia zawitała do Torunia, trasa całkiem dobrze znana, noga po treningu w górach z Pawłem jest, więc teraz tylko sprawdzić czy przyniesie to efekt.
Start z Łukaszem z drugiego sektora, cały czas namawiałem go na MEGA, ale był niezdecydowany, więc po starcie szybko tracimy kontakt. Pierwsza piaskownica, zostaję przyblokowany, więc biegnę, wskakuję na rower i widzę że to było dobre bo zostawiłem kilka osób. Jedziemy po szutrze przeplatanym z piaskiem i wjazd do lasu. Trochę się już stawka rozciąga, po krzakach ludzie zmieniają dętki m.in koledzy z TTC. Podjazdy i zjazdy, liczne agrafki, wąwóz w Leszczu i później bufet, w bardzo dobrym miejscu, płasko, szeroko łapię wodę i jadę dalej. Dojeżdżamy do zamku Bierzgłowskiego i na podjeździe w lesie zaczyna brakować mi pary. Pod koniec podjazdu dojeżdża mnie Rafał klepnął w ramię i mówi, że daje zmianę. Można powiedzieć, że wstąpiły we mnie drugie siły i gonię za nim, odpuszczam za Łążynem, bo przez jazdę z taką intensywnością nie miałbym siły na powrót. Jadę swoje równe, ale dosyć mocne tempo, zjazd, podjazd później z jakiegoś domu słychać dobrą nutę z disco polo i banan na twarzy ;) Powrót bardzo szybki, bo prosty odcinek po szutrze i kolejny bufet, łapię banana i cisnę dalej do mety. Na motoarenę wjeżdżam sam, niema z kim finiszować. Kilka minut później patrzę wyniki. Strata do pierwszego 13 minut jest dobrze, miejsce w open 50 i jest bardzo dobrze, 17 w M2 więc można powiedzieć, że super ;)
najlepszy start w tym roku
50/342 open

na zjeździe © GonZoo

jazda, jazda ;) © GonZoo
Dane wycieczki:
Pr. maks.:52.80Temperatura: HRmax:195( 97%)HRavg181( 90%)