Ależ ostatnio zaniedbałem

Wtorek, 17 czerwca 2008 | dodano:17.06.2008Kategoria <50km
Ależ ostatnio zaniedbałem swojego bloga... ale to Tylko i wyłącznie wina nieszczęsnego haka przerzutki. Oraz dodatkowo egzaminów zawodowych, dziś miałem część praktyczną, a jutro już dość leniuchowania i czas wracać do pracy... Do kolegi Michała przyszła już paczka z nowym sprzętem... Kross Level A2 ;] sam mu doradzałem :D mam nadzieję że chłopak będzie zadowolony z użytkowania tak jak ja ze swojego Krosika ;) ale to wszystko wyjdzie w praniu :) a ja nadal czekam na ferelny hak... pozdrawiam zaglądających :] Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

dzieki za pozdrowienia :) a teraz już mogę spokojne zająć sie blogowaniem ;) GonZoo - 12:30 środa, 18 czerwca 2008 | linkuj
Dzięki za komentarz! A co do wpisów - przyjdzie na to czas, egzaminy ważna rzecz! Pozdrawiam bikera z okolic, skąd pochodzi moja żona (a pochodzi z Mrągowa) :)))
Misiacz
- 23:17 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa baczy