Sierpień, 2010

na zakończenie wakacji

Wtorek, 31 sierpnia 2010 | dodano:01.09.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
Rano z Darkiem po okolicznych lasach, przez Wąglik i Jabłoń do Pogobia i powrót do Pisza. A wieczorem całkiem niemałą paczką odprowadzaliśmy do domu Łukasza, wiec pojechaliśmy przez Wiartel, Pieczysko, Szeroki Bór i gładkim jak stół asfaltem wróciliśmy do Pisza.
Kubuś na okrąglaku © GonZoo

dziurawa droga do Wiartla © GonZoo

Przyjechaliśmy już do miasta na światłach. Coraz szybciej zapada zmrok.
W wycieczce udział wzieli:
Ula, Aga, Cezary, Łukasz, tata i ja ;)
a dla uczniaków samych piątek.
pozdrawiam Dane wycieczki:
Pr. maks.:44.30Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

z dokumentami do Orzysza

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | dodano:31.08.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
siostra zadzwoniła żeby przywieźć jej dokumenty i to jak najszybciej, więc bez zbędnych ceregieli wskoczyłem na Białą Strzałę i pognałem ile sił do Orzysza główną trasą. Z domu do centrum Orzysza droga zajęła mi 51 minut, w tym czasie pokonałem odcinek 27 km. Wiatr był boczny, czyli nie utrudniał i nie ułatwiał.
W Orzyszu już po wykonanej misji zatrzymałem się przy piekarni na bułki i pączki ;) Drogę powrotną wybrałem przez tereny wojskowe, czyli Wierzbiny i Bemowo Piskie gdzie spotkała mnie mżawka. Drogi są tam w bardzo kiepskim stanie i dobra średnia spadła momentalnie. Telefon i portfel wrzuciłem w nieprzemakalną reklamówkę i pedałuję dalej na Drygały. Odbiłem w prawo na Rudę i żwirowo-piaskowo-leśną drogą jadę szybko do Pisza żeby średnią trochę poprawić. Wycieczka spontaniczna i bardzo fajna. Wieczorem jeszcze odprowadziłem Czarka do domu. Dane wycieczki:
Pr. maks.:40.41Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

dookoła Rosi

Niedziela, 29 sierpnia 2010 | dodano:30.08.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
Z tatą i Czarkiem pojechaliśmy przez Łupki, Rybitwy, Rudę na poligon. Później przez Rostki, Szczechy Małe i Trzonki do Pisza.
Pogoda dopisała i oszczędziła nas. Przed wycieczką padało i jak wróciliśmy też zaczęło padać. Nieuchronnie kończy się lato :/
pod sklepem w Rudzie © GonZoo
Pr. maks.:47.85Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

z Czarkiem na górki

Sobota, 28 sierpnia 2010 | dodano:30.08.2010Kategoria <50km , ZAWODNIK
na leśną górkę poćwiczyć podjazdy.
Cezary atakuje ;) © GonZoo
Pr. maks.:44.10Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:ZAWODNIK

do pracy, i udana namowa na...

Piątek, 27 sierpnia 2010 | dodano:27.08.2010Kategoria <50km , Kross
Udało mi się namówić Czarka na bardzo fajny rower. Bardzo wielu znany, ale za to ma najlepszy stosunek ceny do jakości. I jeszcze dali bardzo dobry rabat.
Wybór padł na Krossa Level A4, z tarczówkami, i RockShox'em z przodu. Bardzo fajny rowerek i cena tylko 1600zł. nawet na allegro nie ma w takiej cenie.
Czerń i Biel © GonZoo

po pomoście © GonZoo

sarenka © GonZoo
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kross Raven Meadow

Mikołajki z Adim

Czwartek, 26 sierpnia 2010 | dodano:27.08.2010Kategoria >100km, ZAWODNIK
Wyjechaliśmy z Adim o 8 z Pisza i pojechaliśmy przez Karwik, Końcewo i Wejsuny do Guzianki. Tam skręciliśmy w prawo na Wygryny, Kamień i Iznotę-Wioskę Galindów.
Wioska Galindów © GonZoo

na trasie © GonZoo

Od Galindii mieliśmy jakieś 8-10km do Mikołajek leśnymi ścieżkami. W ponkcie docelowym zrobiliśmy sobie bufet, i ruszyliśmy w drogę powrotną, ale żeby nie było nudno więc kręcimy dookoła jez.Śniardwy. Przez rezerwat Łuknajno, Dziubiele, Suchy róg do Tuchlina i tam wyjeżdzamy na asfalt którego wcześniej unikaliśmy.
Suchy róg © GonZoo

Dojeżdżamy do rozjazdu w Okartowie, w lewo na Orzysz w prawo na Nowe Guty. My wybieramy drugi wariant i kręcimy dalej do Kwiku, a później już spokojnie do Pisza. Adi zrobił pierwszy raz tak długi dystans (około 110km) no i oby jak najwięcej takich wycieczek. Po południu kurier przywiózł paczkę z nowymi oponami. Wybór padł na Continental RaceKing 2.0 więc trzeba było je przetestować. Wieczorem w celu testów wyskoczyłem na stałą rundę do Wiartla i Pogobia z wielką ekipą rowerową w składzie: Darek z rodziną, moi rodzice, Ula, Pani Wiesia, Cezary i Ja
na zdjęciu beze mnie bo ktoś musiał aparat trzymać.
całkiem spory peleton © GonZoo
Pr. maks.:47.99Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

Wieczorna wycieczka

Środa, 25 sierpnia 2010 | dodano:26.08.2010Kategoria <50km , ZAWODNIK
powoli zawiązuje nam się coraz większa ekipa rowerowa, Darek, Magda, moja Siostra Aga, Tata i Adrian z BS-a. Pojechaliśmy rekreacyjnym tempem do Snopek, Wąglika i do Jabłoni a powrót zrobiliśmy przez las do Pogobia Przedniego i do Pisza. na początku straszny wiatr, ale później się uspokoiło i jechało się świetnie tylko że już zmrok nas witał. Powrót na lampkach. Dane wycieczki:
Pr. maks.:48.42Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

kręcący poniedziałek

Poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | dodano:23.08.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
Rano do wulkanizatora z oponami, powiedział że nie ma sensu tego robić, ale może przykleić łaty od środka żeby dętki nie wyłaziły. Zgodziłem się bo opony mają jeszcze bardzo dobry bieżnik, i tak jeszcze pojeżdżę po okolicach.
Wieczorem z Ulą i Łukaszem ostrzejszy trening na asfalcie, na 15 km średnia powyżej 33km/h, szału nie ma, ale i Łukasz i ja nie mieliśmy po wczorajszej zabawie w Suwałkach nogi więc pozwoliliśmy Uli dyktować tempo.
Dojechaliśmy do Dziadowa, później przez Pogobie do Wiartla, odprowadziliśmy Łukasza do domu i asfaltem wróciliśmy do Pisza już na światłach.
mostek w Pogobiu z Ulą © GonZoo
Pr. maks.:44.30Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

rozjazdówka

Niedziela, 22 sierpnia 2010 | dodano:23.08.2010Kategoria <50km , ZAWODNIK
przed i po maratonie Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

Maraton w Krainie Ozów

Niedziela, 22 sierpnia 2010 | dodano:23.08.2010Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
Start w Krainie Ozów © GonZoo

Start w maratonie w Suwałkach mogę uznać za najlepszy w tym roku, z Łukaszem do 10km byliśmy z przodu stawki, nawet udało nam się zorganizować ucieczkę, ale po chwili nas skasowali mocni litwini którzy jak się później okazało wygrali całe zawody. Na 25km podczas zjazdu wjechałem w rozsypany gruz i załatwiłem dwie opony na raz. Jedną dętkę miałem w zapasie, a drugą pożyczył mi zawodnik z numerem 10 za co bardzo mu dziękuję. Starałem się jak najszybciej naprawić defekt i ruszyłem w pogoń za peletonem który bardzo mocno się porozrywał. Wyprzedzałem wszędzie gdzie się dało, zakręty, podjazdy i zjazdy. Dzięki temu odrobiłem jakieś 15-20 miejsc. Dojeżdżając do mety byłem już kompletnie wyczerpany, ale jednak zadowolony z siebie, że pomimo defektu udało się ukończyć najtrudniejszy maraton w tym roku. Organizacji zawodów nie mogłem porównać do zawodów organizowanych przez Langa bo jest jeszcze bardzo wiele do zrobienia, ale w przyszłym roku będę starał się wystąpić we wszystkich edycjach Maratonów Kresowych.
Po maratonie zobaczyłem jak wyglądają moje opony i wściekłość mnie ogarnęła, ale przypuszczam że u niejednego z was również to uczucie by wystąpiło.
dziury w oponach © GonZoo

jeśli ktoś może doradzić jakie opony kupić w miarę niedrogie (40-60zł/szt) proszę o kontakt.
na starcie była TVP Białystok
kilka słów do telewizji © GonZoo

a teraz czas na myjkę ciśnieniową w jeziorze ;)