Rajdy

rozjazd przed i po maratonie

Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano:11.04.2011Kategoria <50km , Rajdy, ZAWODNIK
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

Powerade MTB Marathon w Murowanej Goślinie

Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano:11.04.2011Kategoria >100km, Rajdy, ZAWODNIK
Na Starcie z Pawłem i Wojtkiem jedziemy na rozpoczęcie sezonu dystans GIGA :) Trasa bardzo fajna, zróżnicowana, trochę asfaltu, trochę ubitych ścieżek leśnych i tony, albo setki ton piachu. Do tego mocno wiejący wiatr i miejscami nie dawało się jechać. Ale z roweru zszedłem tylko raz ;] gdy prędkość spadła do 6 km/h pod górkę z piachem i wiatrem w twarz.
Przy okazji poznałem JPbike'a który stał w trzecim sektorze.
Ogólnie organizacja podobała mi się, szkoda, że nie było żadnego pakietu startowego z pamiątkową koszulką. Ale za to bufety nadrabiały. Posiłek regeneracyjny dobry tylko malizną było czuć :/
Maraton został potraktowany treningowo bo to dopiero początek sezonu, ale i tak miejscami przycisnęło się :)
czas jazdy z licznika to 4:45 ale zrobiłem postoje na bufetach
następny maraton to Mazovia w Chorzelach 17 kwietnia
ekipa z Torunia © GonZoo

start w Murowanej Goślinie © GonZoo

przy okazji pękła pierwsza setka w tym roku :) Dane wycieczki:
Pr. maks.:45.78Temperatura:12.0 HRmax:180( 90%)HRavg146( 73%)
Kalorie: 4180kcalPodjazdy:800mRower:ZAWODNIK

start w Mazurskim wyścigu kolarskim MTB w Giżycku

Niedziela, 10 października 2010 | dodano:12.10.2010Kategoria <50km , Rajdy, ZAWODNIK
trasa w całości w lesie z dwoma technicznymi podjazdami i bardzo szybkimi zjazdami.
Start w kategorii senior. Medal za 4 miejsce ;)
jeden z szybkich zjazdów © GonZoo
Pr. maks.:50.14Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

zawody w Nawiadach

Niedziela, 3 października 2010 | dodano:03.10.2010Kategoria ZAWODNIK, Rajdy, <50km
płasko z nielicznymi podjazdami. Kilka odcinków wymagających technicznie.
Łukasz- 1 w M2/5 w OPEN

na podium © GonZoo
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

start w Skandia maraton w Białymstoku

Niedziela, 12 września 2010 | dodano:16.09.2010Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
Wyjazd ekipą z Pisza o 7 w kierunku Białegostoku. Meldujemy się w biurze zawodów, odbieramy numery startowe i robimy rozgrzewkę.
rozgrzewka © GonZoo

od lewej stoi Łukasz, Ula, Czarek i ja.
Jedziemy dwa różne dystanse parami. Ula z Czarkiem Mini, a ja z Łukaszem Grande Fondo na zakończenie sezonu z Langiem ;)
trasa bardzo fajna, trochę błota w lesie, dużo piachu i kilka niewielkich wzniesień.
jedziemy © GonZoo

Ula zdobyła drugie miejsca w swojej kategorii, i z tego co widzę to jej drugi start i drugie bardzo dobre osiągnięcie. Trzeba dziewczynę gdzieś na mistrzostwa wysłać ;)
podium K2 © GonZoo

żyjemy ;) © GonZoo

z Łukaszem dojechaliśmy prawie w tym samym czasie, bo moje koło szybciej przeskoczyło czujniki
open-30
M2-14 Dane wycieczki:
Pr. maks.:53.14Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

Maraton w Krainie Ozów

Niedziela, 22 sierpnia 2010 | dodano:23.08.2010Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
Start w Krainie Ozów © GonZoo

Start w maratonie w Suwałkach mogę uznać za najlepszy w tym roku, z Łukaszem do 10km byliśmy z przodu stawki, nawet udało nam się zorganizować ucieczkę, ale po chwili nas skasowali mocni litwini którzy jak się później okazało wygrali całe zawody. Na 25km podczas zjazdu wjechałem w rozsypany gruz i załatwiłem dwie opony na raz. Jedną dętkę miałem w zapasie, a drugą pożyczył mi zawodnik z numerem 10 za co bardzo mu dziękuję. Starałem się jak najszybciej naprawić defekt i ruszyłem w pogoń za peletonem który bardzo mocno się porozrywał. Wyprzedzałem wszędzie gdzie się dało, zakręty, podjazdy i zjazdy. Dzięki temu odrobiłem jakieś 15-20 miejsc. Dojeżdżając do mety byłem już kompletnie wyczerpany, ale jednak zadowolony z siebie, że pomimo defektu udało się ukończyć najtrudniejszy maraton w tym roku. Organizacji zawodów nie mogłem porównać do zawodów organizowanych przez Langa bo jest jeszcze bardzo wiele do zrobienia, ale w przyszłym roku będę starał się wystąpić we wszystkich edycjach Maratonów Kresowych.
Po maratonie zobaczyłem jak wyglądają moje opony i wściekłość mnie ogarnęła, ale przypuszczam że u niejednego z was również to uczucie by wystąpiło.
dziury w oponach © GonZoo

jeśli ktoś może doradzić jakie opony kupić w miarę niedrogie (40-60zł/szt) proszę o kontakt.
na starcie była TVP Białystok
kilka słów do telewizji © GonZoo

a teraz czas na myjkę ciśnieniową w jeziorze ;)
myjka © GonZoo
Pr. maks.:57.19Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

Skandia w Nałęczowie

Sobota, 3 lipca 2010 | dodano:05.07.2010Kategoria 50km<100km, Rajdy, ZAWODNIK
Wystartowaliśmy z Łukaszem w Nałęczowie, Łukasz pojechał dystans MINI, a ja MEDIO. Trasa robiła piorunujące wrażenie, na trasie spotkało nas wszystko co możliwe, słońce, wiatr, deszcz, a na MINI dodatkowo grad padał. Jazda w wąwozach była świetna, podjazdy i zjazdy... tereny do jazdy idealne. Po deszczu podłoże lessowe zaczęło zmieniać się w glinę i w ten sposób bardzo trudno było utrzymać rower w pozycji pionowej. Na zjazdach prędkości w okolicach 60km/h nikogo nie dziwiły. Wyścig był szybki i świetnie zorganizowany.
68 miejsce w open
29 w M2.
Skandia Nałęczów, przed startem © GonZoo

na mecie © GonZoo
Pr. maks.:62.38Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:540mRower:ZAWODNIK

Skandia w Olsztynie

Niedziela, 13 czerwca 2010 | dodano:13.06.2010Kategoria 50km<100km, Kross, Rajdy
ponad 1000 osób startujących, słabo oznaczona trasa i nadrobiliśmy około 5 km.zamiast 53 wyszło 58.W Medio miałem miejsce w open 128/300 a w M2- 44. Trudne podjazdy po kamieniach i kopnym piachu. Jedna gleba OTB naszczęscie miekko było ;) Trzeba będzie pomyśleć o rowerze terenowym. Większa relacja jutro.
Piska Ekipa © GonZoo
Pr. maks.:57.15Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:280mRower:Kross Raven Meadow

Skandia w Białowieży

Niedziela, 23 maja 2010 | dodano:26.05.2010Kategoria 50km<100km, Kross, Rajdy
Pierwsza w moim żywocie taka impreza, na którą przyjechało spokojnie około tysiąca osób. Z poprzednimi zawodami Family Cup to miało bardzo niewiele wspólnego. Bardzo dobrze przygotowana trasa, dobra organizacja i świetna zabawa przede wszystkim. Czas jaki wykręciłem, uważam za bardzo dobry, tym bardziej że chyba jeszcze nie miałem okazji przesiedzieć w siodle 64km bez zsiadania. Jak na pierwszy start miejsce w Open-90, a w M2-28, wśród chłopaków którzy trenują zawodowo w klubach, albo mają po prostu więcej czasu na treningi.
Rozpakowywanie © GonZoo

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kross Raven Meadow

Family Cup w Okrągłych

Sobota, 8 maja 2010 | dodano:08.05.2010Kategoria Kross, Rajdy
9:40 zapisy, w ostatniej chwili zdążyliśmy, odebranie numeru startowego i chipa i jazda do samochodu żeby się przebrać. Chłodno trochę, kilka kropel spadło z nieba, ale to nic ;) zdejmuję z dachu rower, podbijam do Uli i Łukasza i jedziemy zbadać trasę. Pierwsze luźne kółko i już wiem, że zawody rok temu w Piszu to pikuś. Runda długości 2,8km a do przejechania w kat.Orlik mam takich rund 4. Popatrzyłem na sprzęty z jakimi będę się ścigał, samochody można za takie cuda kupować. Ale wiem że "nie sprzęt czyni kolarza tylko jego serce"
Piska Ekipa © GonZoo

rozgrzewka © GonZoo

gotowi na starcie © GonZoo

na trasie © GonZoo

Meta © GonZoo

dekoracja © GonZoo

Pierwsze zawody w tym roku i udało się wywalczyć 1 miejsce :D
Z piskiej ekipy Ula zajęła również 1 miejsce i to jest ciekawostka, bo Ula dopiero od tygodnia zaczęła trenować, a na start Łukasz namówił ją wczoraj :)
Łukasz miał naprawdę trudnych przeciwników, ale zajął bardzo dobre 4 miejsce. No a teraz zaczynamy przygotowania do Skandia MTB w Białowieży :) Dane wycieczki: