ZAWODNIK

do pracy i po okolicy

Środa, 16 marca 2011 | dodano:16.03.2011Kategoria do/z pracy, ZAWODNIK
po pracy pojechałem z Jackiem na Motoarenę, już wiem gdzie będę chodził na widowiska w niedzielne popołudnie :) Dane wycieczki:
Pr. maks.:42.97Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

Pierwszy dzień w Toruniu

Poniedziałek, 14 marca 2011 | dodano:14.03.2011Kategoria <50km , ZAWODNIK
rano udałem się do nowej pracy, niestety samochodem, a nie jak powinienem, ale za to wieczorem sobie to odbiłem. Naprawiliśmy rower Jacka i pojechaliśmy późnym wieczorem chociaż trochę obejrzeć miasto. Rower tutaj jest raczej niezbędny i nie wyobrażam sobie żeby było inaczej. Miasto jest bardzo duże, jest wiele miejsca do jeżdżenia i bardzo dużo rowerzystów. Zwiedziliśmy starówkę, most na Wiśle no i pierwszy przejazd przez nią rowerem. Na koniec zajechaliśmy na punkt widokowy żeby obejrzeć oświetlone miasto. Widok świetny, niestety jedyny aparat jaki posiadam to nokia 6500 slide.
most na Wiśle © GonZoo

to chyba kościół © GonZoo
po drugiej stronie wisły © GonZoo

wieczorna wycieczka bardzo udana, wiosna tutaj idzie już pełną parą, a ja z niecierpliwością czekam na kolejną możliwość do jazdy. Dane wycieczki:
Km:16.12Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:33.21Temperatura:9.0 HRmax:(%)HRavg(%)

To już piąty rok

Sobota, 1 stycznia 2011 | dodano:01.01.2011Kategoria ZAWODNIK, <50km
To już piąty rok jak spotykamy się na okrąglaku pierwszego stycznia i zaczynamy nowy rok z siodełkiem pod pupą. Po rozpoczęciu Nowego Roku przy rozświetlonym od fajerwerków nieba i lampki szampana, krótkiej nocy, spotykamy się z Łukaszem i ruszamy w stronę Pogobia Średniego. Odziwo nie widać potłuczonych butelek, puszek po piwie co było miłym zaskoczeniem. Udaliśmy się w stronę południową, trochę pod wiatr, śnieg zaczął sypać, ale my cieszyliśmy się z małego Jubileuszu i jechaliśmy z uśmiechami na twarzach :) Jedyny szutrowy w lecie odcinek był zasypany, tak że nie dało się jechać.
w tym miejscu pchaliśmy rowery przez 200 metrów © GonZoo

Zrobiliśmy małą przerwę żeby pobawić się jak małe dzieciaki i urządziliśmy wojnę na śnieżki, a przy okazji stworzyliśmy kolejnego Noworocznego bikera :)
Noworoczny biker © GonZoo

a tu zbliżenie :)
zbliżenie :) © GonZoo

zaspy czasem były takie wielkie że można było się schować ;)
widać, nie widać ;) © GonZoo

następnie gdy już schowaliśmy się wśród drzew trafiliśmy na dwa ślady ciągnika i przez kolejne 1.5km jechaliśmy balansując całym ciałem żeby utrzymać się w tej koleinie.
koleiny i jedziemy ;) © GonZoo

dojechaliśmy do Kuligu, tam po kontrolowanym ataku na zaspę chwilę rozmawiamy z Michałem i wracamy w stronę Wiartla gdzie rozjeżdżamy się w swoje strony.

A korzystając z okazji pierwszego w tym roku wpisu Chciałbym życzyć Wam wszystkim dużo zdrowia, spełnienia marzeń, i jeszcze większej ilości kilometrów pokonywanych na rowerze. Niech Nowy Rok przyniesie dla Was wiele powodów do zadowolenia i satysfakcji i oby nie był gorszy od poprzedniego.
Wszystkiego dobrego ;) Dane wycieczki:
Pr. maks.:35.81Temperatura:0.0 HRmax:(%)HRavg(%)

dzień wolny od roweru,

Wtorek, 23 listopada 2010 | dodano:23.11.2010Kategoria ZAWODNIK
ciągle pada, więc dziś sobie najzwyczajniej odpuszczam. Ale żeby nie było, że rower idzie w odstawkę, wziąłem Białego Cube'a na serwis i czyszczenie.
rozebrany © GonZoo

mały bałagan ;] © GonZoo
Km:0.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

11 listopada

Czwartek, 11 listopada 2010 | dodano:23.11.2010Kategoria <50km , ZAWODNIK
z okazji święta Niepodległości rowerowa wycieczka z Ulą, Darkiem, Michałem, Czarkiem i Tatą pojechaliśmy do huty żelaza w Wądołku. wycieczka świetna ;] Dane wycieczki:
Pr. maks.:41.02Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

poranny rozruch z Michałem

Poniedziałek, 1 listopada 2010 | dodano:02.11.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
O 7 rano, jak na listopadowy dzień, bardzo wcześnie umówiony z Michałem pojechaliśmy do Wądołka przez Pogobie średnie i Tylne, tam trochę się pokręciliśmy i powrót przez Jabłoń, Wąglik, Snopki do Maldanina i Pisza. Pogoda fantastyczna, szkoda że taka nie może być zawsze... Dane wycieczki:
Pr. maks.:33.27Temperatura:7.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Z Łukaszem jazda na kurpie

Niedziela, 31 października 2010 | dodano:31.10.2010Kategoria 50km<100km, ZAWODNIK
Pojechaliśmy do Zalasa przez Turośl, Karpę, Łączki i Piątkowiznę. W tej ostatniej zajechaliśmy do Łukasza rodziny na ciepłą herbatkę i pyszne ciasto. Zrobiło się błogo i nie chcieliśmy się stamtąd ruszać. Ale do domu trzeba było jednak wracać. Więc spokojnym tempem pojechaliśmy do Ksepek później Leman, Zimna i Łacha. Wiatr był trochę twarzowy, ale słońce świeciło więc nie było chłodno. Po drodze z Łachy spotkaliśmy znajomego doktora na rowerze więc pobujaliśmy się z nim do kuligu. Jak na Człowieka który niedługo będzie miał 60-tkę deptał z nami jak szalony i wcale nie odpuszczał. Pojechaliśmy przez Pogobie i wróciliśmy do Pisza. Dane wycieczki:
Pr. maks.:41.02Temperatura:10.0 HRmax:(%)HRavg(%)

nocna jazda

Środa, 27 października 2010 | dodano:27.10.2010Kategoria <50km , ZAWODNIK
Wieczorna wycieczka żeby odprowadzić Łukasza. Jazda ze zwierzyną w lesie biegnącą obok Ciebie... Bezcenne ;) Dane wycieczki:
Pr. maks.:39.36Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

DPD

Poniedziałek, 11 października 2010 | dodano:12.10.2010Kategoria <50km , ZAWODNIK
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)

start w Mazurskim wyścigu kolarskim MTB w Giżycku

Niedziela, 10 października 2010 | dodano:12.10.2010Kategoria <50km , Rajdy, ZAWODNIK
trasa w całości w lesie z dwoma technicznymi podjazdami i bardzo szybkimi zjazdami.
Start w kategorii senior. Medal za 4 miejsce ;)